Çanakkale Turlarımız

Canakkale_kelesturizmKonya’dan 19:30 da Ilgın’dan Saat 20:45’de Akşehir’den 21:30 da Özel aracımız ile yola çıkıyoruz. Bursa 400 Km yaklaşık 7 Saat  Molalarımızın Ardından Sabah Namazımızı Bursada Ulu Camide Kılıyoruz

1:GÜN:

Sabah namazını Ulu Camii’de kıldıktan sonra rehberimiz camii bilgilendirmesi yapıyor ve akabinde kahvaltımızı alacağımız restoranımıza geçiyoruz. Kahvaltıdan sonra Tophane bölgesine geçip Osman Gazi ve Organ Gazi türbelerini ziyaret ediyor ve bu mekanları fotoğraflama imkanı buluyoruz. Sonrasında evliyaların hocası olarak nitelendirilen Üftade Hz. ziyaret ediyor buradan Emir Sultan camiive türbesine geçiyoruz. Yeşil Türbe, Çelebi Mehmet Türbesi ni de ziyaret ettikten sonra Ulu Camii’ye geliyor ve burada öğle yemeği (extra) ve alışveriş için serbest zaman veriyoruz. Bursanın Kozahan ve Bedesten çarşılarında alışveriş yaptıktan sonra  Erdeğe  hareket ediyor ve 2 saatlik yolculuğumuzun ardından erdekdeki otelimize varıyoruz. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.

2:GÜN

Otelimizde Alacağımız Açık Büfe  Sabah Kahvaltımızdan Sonra Çanakkaleye Hareket Ediyoruz

ÇANAKKALE GEZİSİ :

Otelimizde aldığımız sabah kahvaltısı sonrasında Çanakkaleye Hareket ediyoruz Çimenlik Kalesi ve Nusret Mayın gemisini gezdikten sonra  feribotla Gelibolu yarımadasına geçiyoruz. Eceabat’a varışımızın ardından Kilitbahir Kalesini Ziyaretini yapıyoruz. Daha sonra Namazgah Tabyası, Rumeli Mecidiye Tabyası Seyit Onbaşı Anıtı ziyaretlerimizi yapıyoruz. Rehberimizi dinleyerek Morto Koyu’nun (Ölüm Koyu) yanından geçeceğiz. Şahindere Şehitliği ziyaretimizi yapıyoruz ki burada rehberimiz tarafından anlatılan hadiselerden dolayı gözyaşlarınızı tutamayacaksınız. Daha sonra Çanakkale’nin Sembolü olan Şehitler Abidesi’ne gidiyoruz. Buraya giderken Yarbay Hasan Bey’in Kabrini ziyaret ediyoruz. Şehitler Abidesi’nde rehberimiz tarafından bilgilendirme yapıldıktan sonra serbest zaman veriyor bu mekanı fotoğraflama imkanı buluyoruz. Turumuz 63 askeri ile yaklaşık 2000 düşmanı püskürten Seddülbahir’de bulunan Ezineli Yahya Çavuş Şehitliği ve Ertuğrul Tabyası ile devam ediyor. Öğle yemeği için Çiftlik Restoranta Varıyoruz. Öğle yemeğinden sonra 57.Alay Şehitliğini ziyaret ediyoruz. Daha sonra Conkbayırı, ile şehitlik ziyaretimiz son buluyor.  keyifli bir yolculuk ile Akşehir ve Ilgına ulaşıyor; başka bir KELEŞ TURİZM  organizasyonunda buluşmak dileğiyle siz değerli misafirlerimizden ayrılıyoruz.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.